Sprzedaż Nestle w naszym kraju była o 15 proc. wyższa niż w ciągu sześciu miesięcy 2007 r. – Pierwsze półrocze było szczególnie udane dla naszych produktów kulinarnych reprezentowanych głównie przez markę Winiary – mówi Leo Wencel, prezes Nestlé Polska. Oprócz zup i sosów w proszku szwajcarski koncern oferuje u nas także wodę Nałęczowiankę, kawę Nescafe, słodycze oraz żywność dla niemowląt. Należy do niego także połowa udziałów w toruńskiej firmie CCP Pacyfic produkującej płatki zbożowe.
Polska jest obok Rosji, krajem europejskim w którym sprzedaż Nestle rosła najszybciej. W sumie w pierwszej połowie 2008 r. przychody koncernu wyniosły 53,1 mld franków szwajcarskich (ok. 105,5 mld zł). Były o 3,5 proc. wyższe niż przed rokiem. Analitycy spodziewali się, że zwiększą się o 4,3 proc. Zysk netto Nestle poszedł w górę o 6,1, proc. i sięgnął 5,2 mld franków. Na wyniki firmy wpływ miały wysokie ceny surowców, m.in. kakao. Największy wzrost (o ponad jedną dziesiątą) zanotowały napoje, produkty mleczarskie, lody, odżywki oraz karma dla zwierząt. O ok. 1 proc. spadły przychody ze sprzedaży wody.