Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.01.2019 09:48 Publikacja: 06.01.2019 07:34
Foto: Bloomberg
Niemieccy producenci mieli trudności ze zwiększaniem sprzedaży od czasu werdyktu z lutego najwyższego sądu administracyjnego, który zezwolił na ogłaszanie zakazu wjazdu diesli do miast, a organy nadzoru wprowadziły surowsze testy na emisję spalin, co mocno zaszkodziło Volkswagenowi i Audi.
Popyt na auta hybrydowe zwiększył się o 53,8 proc., a sprzedaż aut elektrycznych wzrosła o 43,9 proc. — wynika z danych urzędu motoryzacji KBA. Urząd dodał przy okazji, że e-auta stanowiły zaledwie 1 proc. rejestracji nowych pojazdów, a sprzedaż Tesli spadła o 42,8 proc. do zaledwie 0,1 proc. udziału rynkowego wobec 18,7 proc. lidera, Volkswagena.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas