[link=http://www.rp.pl/artykul/363885_Opel_to_temat_numer_jeden_we_Frankfurcie.html]Opel to temat numer jeden we Frankfurcie[/link]
Każdy chwali się najnowszymi osiągnięciami w technologiach produkcji aut hybrydowych i zasilanych energią elektryczną.
Ale i wszyscy szefowie firm liczących się w światowej motoryzacji nie mają wątpliwości: kryzys się jeszcze nie skończył. - Może tylko gorzej już nie będzie - powiedział dziennikarzom prezes Volkswagena, Martin Winterkorn z nietypowym dla siebie brakiem pewności w głosie. - Możemy próbować spojrzeć w przyszłość z ostrożnym optymizmem - dodał.
[wyimek][link=http://www.rp.pl/artykul/363872_Gliwice_kluczowe_dla_Nowego_Opla.html]Ekskluzywny wywiad z Hansem Demantem, prezesem Opla, m.in. o przyszłości gliwickich zakładów koncernu[/link][/wyimek]
Nikt nie ma wątpliwości,że czasy wielkich paliwożernych aut minęły bezpowrotnie. Jeśli dzisiaj we Frankfurcie ktoś je wystawia, to raczej z tyłu i bez specjalnych fanfar. Po terenie jeżdżą najnowsze modele BMW, a każde z nich ma na boku wypisane średnie zużycie paliwa na 100 km. Nie widziałam liczby wyższej, niż 4,9 litra. Dostawcze auta Opla pomalowane są na niebiesko z „rzucikiem” wodnych bąbelków - to oznaczenie napędu wodorowego. Fiat ozdobił swoje stanowisko fotografiami dzieci rysujących kwiaty i łąki - na dowód, że rozwój motoryzacji w przyszłości wcale nie musi być zagrożeniem dla normalnego życia.