Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2019 20:00 Publikacja: 23.01.2019 20:00
Foto: materiały prasowe
Obecność w Davos jest obowiązkowa, jeśli chce się być poważnym partnerem na globalnym rynku?
paweł surówka: Zdecydowanie tak. PZU jeździło do Davos już od pewnego czasu. Uznaliśmy jednak, że Polska powinna być tu mocniej obecna. To tutaj odbywają się dyskusje, które decydują o czym będziemy rozmawiali przez kolejny rok. W jednym miejscu spotykają się najwięksi inwestorzy, naukowcy i politycy. To wydarzenie jest niesamowicie ciekawe. Zawsze uważaliśmy, że Polska powinna niejako odbić w Davos swoją sygnaturę. Jesteśmy tutaj nie tylko po to by promować siebie jako firmę. Bierzmy czynnie w odbywającej się tutaj debacie na temat przyszłości świata. Zależało mi na tym, żeby pokazać, że Grupa PZU zajmuje znaczące miejsce wśród największych na świecie i nie ograniczamy się tylko do regionu w którym działamy. Jesteśmy otwarci na wszystkie trendy, z którymi zmierzają się nasi najwięksi konkurenci. Chcemy też pokazać, że Polska faktycznie jest poważnym graczem na arenie międzynarodowej. Jedną rzeczą jest czytać raporty, widzieć rosnącą pozycję naszego kraju w różnych aspektach i słyszeć o Polsce dobre rzeczy. Ale zupełnie czym innym jest zobaczyć fizyczną obecność kraju na takiej imprezie w postaci Domu Polskiego, do którego można wejść, porozmawiać z prezesami największych spółek, inwestorami, mediami czy start-opami. To daje inny wymiar.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas