Jak budować silną markę? Polskie firmy wciąż daleko

Po raz drugi z rzędu amerykański Amazon został uznany za najbardziej wartościową marką na świecie. Na drugim miejscu jest Apple, na trzecim Google - wynika z rankingu brytyjskiej firmę doradczej Brand Finance przedstawionego podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.

Publikacja: 24.01.2019 13:40

Jak budować silną markę? Polskie firmy wciąż daleko

Foto: Bloomberg

Amazon został wyceniony na 187,9 mld dol., Apple na 153,6 mld, a Google na 142,8 mld. W rankingu ocenionych zostało 500 firm i pierwszą dziesiątkę zdominowali Amerykanie. Znalazły się tam Microsoft, AT&T oraz Facebook, chociaż na 5. miejsce wcisnął się koreański Samsung.

W głównym rankingu nie ma ani jednej marka z Polski, ani nawet z Europy Środkowo-Wschodniej. Pojawiają się dopiero w rozbiciu branżowym.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Amerykańska firma będzie produkować więcej półprzewodników w USA
Biznes
Kanada uderza w dwór i krewnych Putina oraz byłą szefową MSZ Austrii
Materiał Promocyjny
Rockfin na fali wznoszącej
Biznes
Za dużo OZE w Polsce? Zakaz rosyjskiego gazu. Sukces Airbusa na Airshow w Paryżu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja