Reklama

Jak budować silną markę? Polskie firmy wciąż daleko

Po raz drugi z rzędu amerykański Amazon został uznany za najbardziej wartościową marką na świecie. Na drugim miejscu jest Apple, na trzecim Google - wynika z rankingu brytyjskiej firmę doradczej Brand Finance przedstawionego podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.

Publikacja: 24.01.2019 13:40

Jak budować silną markę? Polskie firmy wciąż daleko

Foto: Bloomberg

Amazon został wyceniony na 187,9 mld dol., Apple na 153,6 mld, a Google na 142,8 mld. W rankingu ocenionych zostało 500 firm i pierwszą dziesiątkę zdominowali Amerykanie. Znalazły się tam Microsoft, AT&T oraz Facebook, chociaż na 5. miejsce wcisnął się koreański Samsung.

W głównym rankingu nie ma ani jednej marka z Polski, ani nawet z Europy Środkowo-Wschodniej. Pojawiają się dopiero w rozbiciu branżowym.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Reklama
Reklama