[b]Sławomir Majman, prezes PAIiIZ[/b]
Polacy muszą nauczyć się nie wstydzić swojej urody, ale by się nie wstydzić, trzeba wiedzieć co się na nią składa. A więc po pierwsze: Polacy są narodem, który w trakcie kryzysu zachował zdrowy rozsądek. Rząd – nie ulegając lobby domagających się pieniędzy, konsumenci – kupując, przedsiębiorcy – realizując nowe inwestycje i finansiści, którzy nie okazali się zbyt łapczywi na błyskotki produktów finansowych. Jesteśmy krajem zdrowego rozsądku.
[b]Juliusz Engelhardt, wiceminister transportu[/b]
Oferta przewoźników kolejowych jest niedoskonała. Spółki koncentrują się na tradycyjnych rynkach, na przewozach masowych i nie szukają nowych klientów. Prywatni przewoźnicy, którzy wchodzą na uwolniony rynek, powielają ten model. Jeżeli przewoźnicy kolejowi nie zmienią swojego podejścia, udział transportu kolejowego w przewozach ogółem nie będzie rosnąć.
[b]Michał Boni, szef doradców premiera Donalda Tuska[/b]