Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
Aktualizacja: 21.04.2011 12:38 Publikacja: 21.04.2011 12:38
Fotografia
Foto: Rzeczpospolita
Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas