Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
Aktualizacja: 21.04.2011 12:38 Publikacja: 21.04.2011 12:38
Fotografia
Foto: Rzeczpospolita
Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Pokazujemy młodym ludziom, że warto myśleć o pracy u nas, a nasza strategia employer brandingowa to nie tylko sz...
Unijne zmiany zasad uderzają w polskie ambicje dotyczące gigafabryki AI. Komisja Europejska wstrzymuje podpisani...
Komisja Europejska chce zmienić zasady wyłaniania konsorcjów, które zbudują potężne centra danych, kluczowe dla...
Utrzymanie czystości w sektorze opieki zdrowotnej wymaga zachowania szczególnych standardów, wyższych niż np. w...
W piątek Sąd Najwyższy stanu Delaware orzekł, że pakiet wynagrodzeń Elona Muska z 2018 roku musi zostać przywróc...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas