Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
Aktualizacja: 21.04.2011 12:38 Publikacja: 21.04.2011 12:38
Fotografia
Foto: Rzeczpospolita
Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Za Młode wilki uznajemy również te sklepy, które niedawno zorientowały się o potrzebie zbierania opinii od swoich Klientów i wykorzystywania referencji do zwiększania sprzedaży.
Potwierdziły się doniesienia medialne o przejęciu udziałów w Intelu przez rząd USA. Sekretarz handlu, Howard Lut...
Gwałtowny spadek poziomu Morza Kaspijskiego wpływa na porty, kurorty i dostawy ropy naftowej. Powoduje też katas...
Po ponad miesiącu od ogłoszenia w kancelarii premiera ruszyły prace nad wyborem prezesa Urzędu Komunikacji Elekt...
Sztuczna inteligencja zaczyna wypierać programistów, prezydent Karol Nawrocki wetuje ustawę wiatrakową, a europe...
Nowy moskwicz, który miał być rosyjską odpowiedzią na opuszczenie Rosji przez zachodnie koncerny motoryzacyjne,...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas