Polkomtel likwiduje marki Simplus, 36,6, Sami Swoi

Polkomtel rezygnuje ze swoich submarek, które powstały na rynku w ostatnich latach. Jedyną marką komórkowej sieci pozostanie Plus

Publikacja: 11.05.2011 13:30

Polkomtel likwiduje marki Simplus, 36,6, Sami Swoi

Foto: ROL

„Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus" – poinformował Polkomtel w komunikacie.

Do tej pory Polkomtel miał także takie marki jak Simplus, 36,6, Sami Swoi. Dwie ostatnie wprowadził relatywnie niedawno, gdy na rynek telefonii komórkowej zaczęli wchodzić wirtualni operatorzy komórkowi, należący do różnego rodzaju przedsiębiorstw (od firm telekomunikacyjnych, po sieci handlowe).

- Próbujemy marki zebrać w jedno miejsce i zbudować politykę „monobrandowania" – powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Krzysztof Kilian, wiceprezes Polkomtela ds. marketingu i sprzedaży.

- W ramach konkretnych produktów, czy to jest pre-paid, czy post-paid sięgamy do tych samych aplikacji, wszędzie mamy dostęp do Internetu. Chcielibyśmy, aby niezależnie od tego, gdzie są nasi klienci czuli się bardziej związani z naszym brandem – wyjaśniał Jarosław Bauc, prezes Polkomtela.

Jak wyjaśniła Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, Simplus i 36,6 pozostaną w ofercie, ale jako nazwy taryf.

Na koniec grudnia Polkomtel obsługiwał około 14 mln kart SIM i był pod tym względem drugą siecią w kraju po Orange.

„Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus" – poinformował Polkomtel w komunikacie.

Do tej pory Polkomtel miał także takie marki jak Simplus, 36,6, Sami Swoi. Dwie ostatnie wprowadził relatywnie niedawno, gdy na rynek telefonii komórkowej zaczęli wchodzić wirtualni operatorzy komórkowi, należący do różnego rodzaju przedsiębiorstw (od firm telekomunikacyjnych, po sieci handlowe).

Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!