Giełdowy producent i dystrybutor gier komputerowych spełnił ostatni warunek niezbędny do rozpoczęcia sprzedaży „Snipera" w wersji na konsolę PS 3 w Japonii. Kraj kwitnącej wiśni jest drugim na świecie, po Stanach Zjednoczonych, najważniejszym rynkiem gier wideo. Tamtejsi klienci nie kupują gier na PC. Sprzedaź tytułów na konsolę Xbox 360 również jest niewielka. Dominuje konsola PS 3 oraz, w przypadku prostszych gier, konsola Wii.
Polska spółka uzyskała od Sony Computer Entertainment Japan certyfikację dla swojego produktu, która jest niezbędna, żeby mógł zostać wprowadzony na lokalny rynek. Premiera „Snipera" na PS 3 w Japonii planowana jest na 21 lipca. Pierwotnie miał to być 30 kwietnia, ale data została przesunięta z powodu trzęsienia ziemi w Kraju Kwitnącej Wiśni oraz braku certyfikacji.
„Sniper" to najważniejsza produkcja City Interactive. Gra, w wersji na komputery PC i konsole Xbox 360, trafiła na rynek w II kwartale 2010 r. Do tej pory kupiło ją ponad milion klientów, w zdecydowanej większości na konsolę Xbox 360.
Pod koniec kwietnia giełdowa spółka wydała, długo oczekiwaną wersję „Snipera" na konsolę PS 3. Najpierw gra ukazała się w Europie kontynentalnej, gdzie odniosła spory sukces. W Niemczech przez kilka dni była najchętniej kupowaną grą. Na początku maja gra zadebiutowała też w Wielkiej Brytanii. Do tej pory, jak podaje serwis VGChartz, „Snipera" w wersji na PS 3 kupiło w Europie prawie 100 tys. klientów. Są to dane szacunkowe, nie uwzględniające m.in. elektronicznej dystrybucji.
Sprzedaż szybko powinna się zwiększyć, bo 28 czerwca „Sniper" w wersji na PS 3 wejdzie na rynek amerykański. W przypadku wersji na Xbox 360 klienci ze Stanów Zjednocznych stanowili ok. 40 proc. kupujących. City Interactive nie publikowało szacunków dotyczących sprzedaży gry w wersji na PS 3. Marek Tymiński, prezes firmy twierdził jedynie, że spodziewa się sprzedaży rzędu kilkuset tysięcy kopii.