- Nasi klienci oczekują od nas coraz większej dostępności i bycia „na wyciągnięcie ręki", zawsze i wszędzie. Co więcej, dynamika wzrostu rynku kawiarnianego w Polsce skłania do poszukiwania nowych sposobów sprzedaży – tłumaczy mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska, właściciela sieci kawiarni Coffeeheaven.

Coffeeheaven Expres miałyby być stawiane tam, gdzie niemożliwe jest uruchomienie tradycyjnej kawiarni z obsługą barristy.

W ocenie Ewy Wieremiejczuk, Shell supply chain managera na Europę Środkową i Wschodnią, propozycja gastronomiczna dla klienta w podróży jest elementem uzupełniającym ofertę stacji paliw.

Marka Coffeeheaven Express jest testowana na pięciu stacjach paliw Shell zlokalizowanych w Warszawie i jej okolicach. Test potrwa kilka miesięcy. Na jego podstawie partnerzy zdecydują, czy wprowadzą ekspresy na pozostałych stacjach Sehlla w całej Polsce.