Dzięki akwizycji Totolotka niemiecka firma wejdzie na polski rynek i rozszerzy swoją działalność w Europie.
- Zakłady bukmacherskie są niezwykle popularne w Polsce, a przejęcie Totolotka jest ważną częścią naszej strategii rozwoju. Otwieramy się na Polskę i dzięki temu zdobywamy kolejny ważny rynek obok Niemiec, Austrii, Danii i Belgii - tłumaczy Niko Steinkrauß, prezes Merkur Sportwetten.
Firma podkreśla, że Totolotek ma ugruntowaną pozycję na polskim rynku zakładów sportowych od ponad 27 lat i jest jednym z trzech największych bukmacherów w naszym kraju. Zakłady oferuje poprzez sieć punktów naziemnych, których ma ponad 260, jak i online. Totolotek zatrudnia obecnie 560 pracowników. - Cieszy, że pozyskaliśmy tak silnego, strategicznego partnera, jakim jest Merkur Sportwetten, należący do Grupy Gauselmann. Doświadczenie, zaplecze finansowe oraz innowacyjne rozwiązania sprzedaży produktów w punktach naziemnych oraz kanałach online, w tym mobilnym, stosowane przez naszego nowego partnera na pewno wpłyną na rozwój Totolotka – twierdzi Adam Lamentowicz, prezes zakładów bukmacherskich Totolotek.
Czytaj także: Bukmacherzy przyjmują zakłady na dymisję minister Czerwińskiej
Merkur jako spółka-córka Grupy Gauselmann, odpowiada za zakłady sportowe oferowane przez koncern zarówno na rynku wewnętrznym jak i międzynarodowym. W ramach Merkur Sportwettten działają takie marki jak XTiP w Niemczech, Cashpoint w Austrii oraz Danii, a także Betcenter w Belgii.