Woda z Polskich Zdrojów trafi nie tylko na polski rynek. Pod nazwą Perlage będzie także sprzedawana na rynku europejskim. Tam na razie w puszce dostępna jest tylko marka Perrier.

- Rynek wód w puszce jest bardzo obiecujący-  mówi Emanule Piva, manager sprzedaży w włoskiej firmie CFT Packaging. Wyjaśnia, że w ujęciu globalnym  rozwija się w tempie ok. 5 proc. rocznie. Zdaniem Piva'y rosnąca popularność puszek związane jest m.in. z faktem , że są wykonane ze stali lub aluminium i podlegają całkowitemu recyklingowi. Puszka pozwala także na dłużej zachować temperaturę napoju, co ważne jest w szczególności w lecie.

CFT Packaging jest producentem linii do rozlewnia wody do puszek wyposażonej w elektroniczny system ich zamykania. Zakład w Drzewcach koło Nałęczowa, gdzie rozlewana jest Cisowianka, będzie pierwszym, który zastosuje tę technologię.

Instytut badawczy Euromonitor International szacuje, że do 2015 r. spożycie wody per capita zwiększy się do poziomu niemal 95 litrów, wobec 69 litrów w 2010 roku.