Reklama

Kolejna reklama L'Oreal wycofana

Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority wstrzymała emisje reklamy francuskiej marki kosmetyków, ponieważ wprowadzała ona w błąd klientów

Publikacja: 01.02.2012 11:21

Kolejna reklama L'Oreal wycofana

Foto: Materiały Producenta

To drugi zakaz wprowadzony przez ASA na reklamy L'Oreal w ciągu sześciu miesięcy.

Reklama kremu do twarzy L'Oreal Paris Revitalift Repair 10 zawiera cyfrowo zretuszowane zdjęcie gwiazdy Rachel Weisz. Zdaniem regulatora rynku reklamowego „wprowadza ona w błąd opinię publiczną", ponieważ jego rzeczywiste działanie może być mniej skuteczne. – Dlatego w obecnej formie reklam nie może być publikowana – czytamy w oświadczeniu.

Zakaz został wprowadzony po skardze parlamentarzystki Jo Swinson, współautorki kampanii dbającej o wizerunek kobiet.

W zeszłym roku ASA zabroniła emisji reklam z aktorką L'Oreal z Julią Roberts i supermodelką Christy Turlington z tego samego powodu.

- Branża reklamowa i firmy kosmetyczne oraz modowe muszą przestać naciągać klientów za pomocą fałszowanych obrazów – twierdzi Swinson.

Reklama
Reklama

Rzecznik L'Oreal twierdzi, że firma nie może zgodzić się ze stwierdzeniem, że reklama wyolbrzymia efekty używania kremu. – Rezultaty są potwierdzone naukowymi badaniami – twierdzi.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama