Mul­ti­ki­no (sieć mul­ti­plek­sów kon­tro­lo­wa­na przez ITI) co­raz sil­niej roz­wi­ja dzia­łal­ność re­kla­my i mar­ke­tin­gu, któ­ry w 2010 r. przy­niósł jej 36 mln zł przy­cho­dów. Naj­now­szy jej pro­jekt to in­te­rak­tyw­ne pod­ło­gi – roz­wią­za­nie, któ­re do koń­ca te­go mie­sią­ca we wszyst­kich 25 obiek­tach Mul­ti­ki­na wdro­ży spół­ka i3D Ne­twork na­le­żą­ca do no­to­wa­nej na New­Con­nect firmy. Jak za­pew­nia Ar­ka­diusz Pat­ry­as, współ­wła­ści­ciel i3D Ne­twork, taka sieć no­śni­ków mo­że sta­no­wić no­wy spo­sób re­kla­my.

– Pro­po­nu­je­my swe­go ro­dza­ju za­ba­wę. Re­kla­ma jest in­te­rak­tyw­na, re­kla­mo­bior­ca ma więc na nią wpływ. Po­ru­sza­jąc się, steruje ob­ra­zem, zmie­nia ko­lo­ry, prze­su­wa przed­mio­ty – re­la­cjo­nu­je. We­dług nie­go to po­wo­du­je więk­sze sku­pie­nie od­bior­cy na przekazie.

Dla Mul­ti­ki­na współ­pra­ca z i3D Ne­twork to no­wa for­ma pro­mo­wa­nia pro­duk­tów part­ne­rów re­kla­mo­wych. Jak po­ka­zu­ją ba­da­nia kon­ku­ren­ta tej spół­ki – Adu­my – in­te­rak­tyw­ne roz­wią­za­nia re­kla­mo­we w ki­nach sku­tecz­niej niż in­ne do­cie­ra­ją do kon­su­men­tów. Są  bardziej efek­tyw­ne na­wet od sa­me­go ekra­nu ki­no­we­go.

Dla i3D Ne­twork wdro­że­nie w Mul­ti­ki­nie sta­no­wi ko­mer­cja­li­za­cję pro­jek­tu do­fi­nan­so­wa­ne­go przez PARP (PO­IG, dzia­ła­nie 8.1.) o war­to­ści 1,13 mln zł. Za sprze­daż re­kla­m od­po­wia­dać bę­dzie i3D Ne­twork oraz prze­zna­czo­na do te­go ce­lu spół­ka za­le­żna Mul­ti­ki­na – Mul­ti­ki­no Me­dia.