Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.04.2019 20:39 Publikacja: 29.04.2019 13:32
Foto: www.chopinwatches.com
Foto: www.chopinwatches.com
Foto: www.chopinwatches.com
Foto: www.chopinwatches.com
Motywem przewodnim pierwszego zegarka Chopin jest Etiuda c-moll Op. 10 No. 12, zwana również Etiudą Rewolucyjną. Właściciele marki Błonie nawiązali współpracę z Instytutem Fryderyka Chopina i w ten sposób zdobyli prawo do posługiwania się nazwiskiem kompozytora, a także możliwość wyprodukowania 56 zegarków rocznie.
Choć zegarek jest wykonany zgodnie ze współczesnymi wymogami to nawiązań do twórczości genialnego kompozytora jest wiele. Wskazówki zegarka są platerowane na niebiesko i przypominają te popularne w czasach Chopina m.in. w zegarkach kieszonkowych. Indeksy zaś rozmieszczono na wielopoziomowej pięciolinii. Na godzinach 10 i 12 znajdują się indeksy liczbowe, co jest czytelnym nawiązaniem do słynnego dzieła mistrza. Po lewej stronie tarczy widnieje wskaźnik rezerwy chodu w kształcie klawiatury fortepianu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Instytucje finansujące grupę Cyfrowy Polsat chcą spotkać się z Zygmuntem Solorzem. Wstrzymują się z decyzjami o...
Do końca roku koncern zbrojeniowy Rheinmetall ma dostarczyć Bundeswehrze 1,4 tys. pojazdów za ponad 3 mld zł. Je...
Wyrokiem sądu Austria skonfiskuje u siebie ponad 20 rosyjskich nieruchomości wartych około 120 mln euro. Zostaną...
Chińskie władze dostrzegają niebezpieczeństwo tego, że wojna cenowa w sektorze nowoczesnych technologii może spr...
Po prawie dwóch latach postępowania sądowego powodowie nie osiągnęli rezultatów, a ich argumenty prawne wydają s...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas