Na konferencji Credit Suisse 2012 Annual Technology Conference Microsoft pochwalił się wynikami sprzedaży Windows 8. Okazuje się, że jest bardzo dobrze. W ciągu 32 dni od premiery gigant sprzedał 40 milionów licencji na swój najnowszy system operacyjny. Liczba ta obejmuje klientów indywidualnych i instytucjonalnych oraz systemy sprzedawane z nowymi urządzeniami, a także aktualizacje starszych wersji systemu.
Dla porównania poprzednia wersja "okienek" czyli Windows 7 w ciągu 2 pierwszych miesięcy znalazła się w rękach 60 milionów użytkowników. I uznano to za wielki sukces.
Dobre wyniki sprzedaży Windowsa 8 mogą być efektem wyjątkowo niskiej ceny a jaką Microsoft oferuje aktualizacje swoim dotychczasowym klientom. Przesiadka z "siódemki" na najnowszy system dla użytkowników, którzy kupili syste wraz z nowym koputerem przed 2 czerwca tego roku kosztuje zaledwie 69 zł czyli mniej niż kiedykolwiek.