Auto zużywające galon paliwa na 100 mil czyli p spalające 2,4 l na 100 km pokonało rywali z krótkiej listy: Toyotę Prius c, Mazdę CX-5 SKYACTIV, Dodge Dart Aero 2013 i Forda C-MAX.
- Wyprowadziliśmy nasz a markę z głębokich tyłów na pozycję lidera w ekonomicznym zużyciu paliwa – stwierdził szef marketingu w koncernie David Mondragon. O zwycięzcy mówi, że na widok jego osiągów oczy wychodzą z orbit. – Jesteśmy bardzo zaszczyceni – dodał, gdy pokazano drugiego dnia salonu niebieski Fusion.
W piątek salon otwarto dla publiczności, wystawione auta można podziwiać do 9 grudnia.
Nowy Fusion będzie dostępny w pięciu różnych systemach napędu: trzech spalinowych o różnej sprawności, hybrydowym (5 l na 100 km) i hybrydowym plug-in (2,4 l na 100 km).
- Nie ma żadnej przesady w tym, czego dokonał Ford – stwierdził Ron Cogan, wydawca „Green Car Journal" i twórca dorocznej narody Zielonego Auta Roku. – Wielu ludzi wyobrażało sobie od dawna nowe salony sprzedaży, gdzie upragniony model może być oferowany w wielu różnych sprawnych systemach napędu, spełniających szczególne potrzeby i upodobania kupującego - dodał.