Firma jest poważnym sprzedawcą aut marki Renault i reprezentuje tę markę na Górnym Śląsku. W nowym salonie, który powstanie w Katowicach, prowadzona będzie sprzedaż oraz serwis Ferrari. Zajmie się tym odrębny podmiot Grupy Pietrzak, nazwany Maranello Motors sp. z o.o. Spółka nie chce podać na jaką sprzedaż liczy, ani jakiego zwrotu z kapitału spodziewa się inwestor. Zapewnia jedynie, że zatrudnienie i standard obsługi będą zgodne z wymogami producenta.

Bogdan Pietrzak jest miłośnikiem szybkich aut. Do tej pory dilerzy Renault wspominają konwencję dilerską, na której Porsche Cayenne Pietrzaka kuło w oczy wśród Renault. Właściciel usprawiedliwiał się, że wyjechał spóźniony i musiał wziąć „porządne auto".

W Polsce funkcjonuje jedynie warszawski salon Ferrari, należący do Grupy Zasada. Warszawski przedstawiciel sprzedaje rocznie ponad 20 aut, których średnia cena była wyższa niż w Europie Zachodniej. Spółka dwukrotnie wystawiała się na salonie samochodowym w Poznaniu. Na tegorocznym zaprosiła na specjalne spotkanie 250 potencjalnych nabywców z Wielkopolski i ujawniła im, że pod koniec czerwca otworzy w Poznaniu drugi salon. Samochody w nim kupione będą obsługiwane w warszawskim serwisie.

Stabilną sprzedaż mają w Polsce Rolls-Royce i Bentley, po kilkanaście sztuk sprzedaje rocznie Aston Martin. Na klientów liczy także Maserati, które w Warszawie otworzyło salon sprzedaży w styczniu. Dyrektor sprzedaży Maserati Wiesław Litewski zapowiada, że w połowie roku w ofercie znajdzie się Quattroporte z napędem na cztery koła, a w drugiej połowie roku pojawi się diesel.