ABC Data, która wzorem innych dużych dystrybutorów sprzętu IT wprowadziła na rynek (w połowie 2011 r.) markę własną Colorovo, zamierza dalej inwestować w jej rozwój.
Pierwszymi produktami pod marką Colorovo były tonery i tusze do drukarek.
We wrześniu 2012 r. pod tym brandem pojawiły się na rynku akcesoria czyszczące i obudowy do komputerów. W listopadzie do oferty weszły też tablety. Kolejnymi produktami będą tablety z serii Vision (mocne graficznie), skonfigurowane do oglądania filmów i gier, przenośne akumulatory do ładowania urządzeń mobilnych, a także torby i futerały na tablety.
– W I kwartale 2013 r. produkty pod marką Colorovo weszły już do pierwszej dziesiątki pod względem wielkości wypracowywanej dla nas marży – mówi Dobrosław Wereszko, członek zarządu ABC Daty. Twierdzi, że zyski ze sprzedaży produktów Colorovo są już porównywalne do marż wypracowywanych ze sprzedaży produktów Della czy Lenovo.
Celem ABC Daty jest co najmniej podwojenie przychodów z Colorovo w tym roku w porównaniu z 2012 r. – Dynamika może być większa, jeśli uda nam się zdobyć duże zlecenia na rzecz np. operatorów telekomunikacyjnych – mówi przedstawiciel firmy. Pytany o oczekiwaną strukturę sprzedaży produktów mówi, że po 40 proc. mają stanowić tablety i materiały eksploatacyjne do drukarek, a resztę akcesoria. Twierdzi, że w perspektywie dwóch lat Colorovo dołączy do pierwszej trójki najbardziej zyskownych linii biznesowych w ABC Dacie.