Browar z logo Hello Kity oferuje sześć odmian piwa. Wszystkie o owocowym smaku, od brzoskwiniowego, przez cytrynowo-limonkowy do bananowego. Piwa te mają mniejszą zawartość alkoholu niż tradycyjne, od 2,3 do 2,8 proc.
Mrożona Hello Kitty, czyli lizanie na potęgę
Piwo początkowo można było kupić w Tajwanie, obecnie można się już w nie zaopatrzyć w Chinach, gdzie piwa smakowe stają się coraz bardziej popularne – powiedział today.com David Marchi, menedżer w firmie Sanrio, producenta gadżetów z logo Hello Kitty. Według blogerów piwo ma bardzo owocowy smak, przypominający raczej lemoniadę, niż napój alkoholowy.
Mniejsza zawartość alkoholu, śliczne naklejki na butelkach, pytanie czy taki produkt trafi do dorosłych, a nie do dzieci. Marchi uważa, że nie. – Hello Kitty w przyszłym roku obchodzi 40te urodziny. Klienci dorośli razem z firmą – kwituje.