Piwo z logo Hello Kitty

Jak wielu czterdziestolatkom Hello Kitty doskwiera kryzys wieku średniego, ale zamiast kupić najnowszy model superszybkiego motoru, firma postanowiła sprawić sobie własny browar

Publikacja: 14.09.2013 11:45

Browar  z logo Hello Kity oferuje sześć odmian piwa. Wszystkie o owocowym smaku, od brzoskwiniowego, przez cytrynowo-limonkowy do bananowego. Piwa te mają mniejszą zawartość alkoholu niż tradycyjne, od 2,3 do 2,8 proc.

Mrożona Hello Kitty, czyli lizanie na potęgę

Piwo początkowo można było kupić w Tajwanie, obecnie można się już w nie zaopatrzyć w Chinach, gdzie piwa smakowe stają się coraz bardziej popularne – powiedział today.com David Marchi, menedżer w firmie  Sanrio, producenta gadżetów z logo Hello Kitty. Według blogerów piwo ma bardzo owocowy smak, przypominający raczej lemoniadę, niż napój alkoholowy.

W świecie Hallo Kitty

Mniejsza zawartość alkoholu, śliczne naklejki na butelkach, pytanie czy taki produkt trafi do dorosłych, a nie do dzieci. Marchi uważa, że nie. – Hello Kitty w przyszłym roku obchodzi 40te urodziny. Klienci dorośli razem z firmą – kwituje.

W tym roku kurs akcji Sanrio niemal się podwoił, w roku finansowym zakończonym w marcu tego roku firma miała 74,25 mld jenów przychodów.

Biznes
Nowy cel NATO 5 proc. PKB, pomoc Niemiec dla Ukrainy i zaskakujący wynik Asseco
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Piotr Wojciechowski, prezes Grupy WB: Europa się zbroi. Polska może być hubem technologii wojskowych
Biznes
Rosjanie kupili tynk do silosów atomowych w UE. Niemiecka firma zaprzecza łamaniu sankcji
Biznes
Ciekawe wieści z CD Projektu. Jak sobie radzą Wiedźmin i Cyberpunk?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Europejska zbrojeniówka napędza rynek pracy
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont