Reklama

Piwo z logo Hello Kitty

Jak wielu czterdziestolatkom Hello Kitty doskwiera kryzys wieku średniego, ale zamiast kupić najnowszy model superszybkiego motoru, firma postanowiła sprawić sobie własny browar

Publikacja: 14.09.2013 11:45

Browar  z logo Hello Kity oferuje sześć odmian piwa. Wszystkie o owocowym smaku, od brzoskwiniowego, przez cytrynowo-limonkowy do bananowego. Piwa te mają mniejszą zawartość alkoholu niż tradycyjne, od 2,3 do 2,8 proc.

Mrożona Hello Kitty, czyli lizanie na potęgę

Piwo początkowo można było kupić w Tajwanie, obecnie można się już w nie zaopatrzyć w Chinach, gdzie piwa smakowe stają się coraz bardziej popularne – powiedział today.com David Marchi, menedżer w firmie  Sanrio, producenta gadżetów z logo Hello Kitty. Według blogerów piwo ma bardzo owocowy smak, przypominający raczej lemoniadę, niż napój alkoholowy.

W świecie Hallo Kitty

Mniejsza zawartość alkoholu, śliczne naklejki na butelkach, pytanie czy taki produkt trafi do dorosłych, a nie do dzieci. Marchi uważa, że nie. – Hello Kitty w przyszłym roku obchodzi 40te urodziny. Klienci dorośli razem z firmą – kwituje.

Reklama
Reklama

W tym roku kurs akcji Sanrio niemal się podwoił, w roku finansowym zakończonym w marcu tego roku firma miała 74,25 mld jenów przychodów.

Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama