Dotychczas sklepy internetowe walczyły o klientów głównie cenami. Teraz orężem staje się czas. Rewolucyjną ofertę ogłosił właśnie Neo24.pl, największy e-sklep w Polsce.
Firma zapowiada, że dostarczy zamówiony towar w ciągu jednego dnia – do godziny 20 będzie u klienta, jeśli kupi on towar przed godziną 16. Gdy zamówienie złoży po tej godzinie, wówczas dostanie towar następnego dnia do południa. Ekspresowa dostawa nie będzie dostępna w weekend, a osoba, której szczególnie zależy na czasie, będzie musiała zapłacić za dostawę 39 zł.
– Dostawę tego samego dnia traktujemy jako kolejny etap rozwoju. Wkrótce pokażemy jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania. Branża e-commerce rozwija się błyskawicznie, a klienci nie chcą dziś tracić czasu. Patrząc na reguły, które rządzą obecnie rynkiem, powinniśmy niebawem być gotowi dostarczać towar tak szybko, jak pizzerie dowożą pizzę – mówi Tomasz Kabarowski, prezes Neo24.pl.
Kierunek wydaje się jak najbardziej słuszny. Z badania firmy Gemius dla e-Commerce Polska wynika, że długi czas oczekiwania na przesyłkę to jeden z głównych problemów związanych z e-zakupami. Wysokie koszty dostawy jako kłopot dla klienta wskazało 48 proc. ankietowanych, a 37 proc. właśnie długi czas oczekiwania na przesyłkę. Co czwarty badany podkreślał trudności ze znalezieniem produktów w sieci.
Usługa ekspresowej dostawy Neonetu od początku lipca będzie dostępna we Wrocławiu i Łodzi, do końca trzeciego kwartału ma objąć cały kraj.