W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku sprzedano 2380 nowych aut. Bestsellerem okazało się odświeżone Mitsubishi ASX, które znalazło 1091 nabywców, notując ponad 70-procentową zwyżkę sprzedaży. Z kolei aż 3,5-krotnie zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Outlandera, który trafił do 665 klientów.
O 67 proc. więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się ponad trzy razy większa liczba entuzjastów tego modelu marki. Ponad dwukrotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero. Natomiast rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o niemal 10 proc. większy, niż w ciągu pierwszych 6 miesięcy ubiegłego roku.
Świetne rezultaty Mitsubishi Motors w Polsce docenił prezes MMC w Tokio przyznając polskiemu oddziałowi nagrodę za bardzo dobre wyniki sprzedaży. Oceniano zarówno wolumen wzrostu sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, jak i procentowy przyrost oraz wielkość udziału w danym rynku. W liście do Zarządu MMC Car Poland, prezes Mitsubishi Motors Corporation Osamu Masuko napisał: - Bardzo dziękuję polskiemu zespołowi za dobre wyniki i współpracę na rzecz rozwoju Mitsubishi Motors. Nowy rok fiskalny 2014, pomimo zaostrzającej się konkurencji, przynosi zwiększone zainteresowanie modelami Mitsubishi, zatem życzę rekordu sprzedaży w 2014 roku – dodał.