Orlen i PZU otworzą własny dom mediowy

Formuła 1 z Robertem Kubicą, rebranding stacji paliw w regionie – z myślą o takich projektach PKN Orlen zakłada spółkę z PZU. Kontrolowane przez państwo koncerny chcą wyeliminować pośredników reklamowych.

Aktualizacja: 30.07.2019 06:07 Publikacja: 29.07.2019 21:00

Orlen i PZU otworzą własny dom mediowy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

W poniedziałek największy polski koncern paliwowy i największy ubezpieczyciel złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na powołanie spółki. „Rzeczpospolita" poznała szczegóły planu.

Giganci, w których znaczące pakiety akcji ma państwo, chcą stworzyć własny dom mediowy i wyeliminować tym samym pośredników, którzy na ich zlecenie dziś kupują antenowy czas w telewizji, kampanie w internecie i reklamę w prasie. Dziś PZU obsługuje grupa Universal Mccann, a Orlen – Starcom.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Biznes
Finansowanie obronności z UE (na razie) niewypałem
Biznes
Poradzimy sobie z kumulacją inwestycji
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem