Reklama
Rozwiń
Reklama

Carlsberg rośnie w Polsce szybciej niż rynek

W 2014 r. sprzedaż Carlsberg Polska rosła szybciej od średniej rynkowej. W tym roku ma być podobnie.

Publikacja: 09.03.2015 13:19

Carlsberg rośnie w Polsce szybciej niż rynek

Foto: Bloomberg

- Kolejny rok z rzędu Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki na wymagającym i mocno konkurencyjnym rynku. Potwierdza to słuszność obranej i konsekwentnie realizowanej strategii dla marek oraz innowacje produktowe wpisujące się w potrzeby konsumentów – komentuje Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska, trzeciej pod względem udziałów firmy piwowarskiej w Polsce.

W ubiegłym roku wartość i wielkość sprzedaży producenta m.in. Kasztelana, Okocimia i Harnasia zwiększyła się o 3,4 proc. W tym samym czasie wydatki Polaków na piwo zmalały o 0,6 proc. Jego sprzedaż liczona w litrach poszła w górę 0,8 proc. – podaje Carlsberg za firmą badawczą Nielsen.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama