Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.03.2015 13:19 Publikacja: 09.03.2015 13:19
Foto: Bloomberg
- Kolejny rok z rzędu Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki na wymagającym i mocno konkurencyjnym rynku. Potwierdza to słuszność obranej i konsekwentnie realizowanej strategii dla marek oraz innowacje produktowe wpisujące się w potrzeby konsumentów – komentuje Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska, trzeciej pod względem udziałów firmy piwowarskiej w Polsce.
W ubiegłym roku wartość i wielkość sprzedaży producenta m.in. Kasztelana, Okocimia i Harnasia zwiększyła się o 3,4 proc. W tym samym czasie wydatki Polaków na piwo zmalały o 0,6 proc. Jego sprzedaż liczona w litrach poszła w górę 0,8 proc. – podaje Carlsberg za firmą badawczą Nielsen.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas