Reklama
Rozwiń
Reklama

Carlsberg rośnie w Polsce szybciej niż rynek

W 2014 r. sprzedaż Carlsberg Polska rosła szybciej od średniej rynkowej. W tym roku ma być podobnie.

Publikacja: 09.03.2015 13:19

Carlsberg rośnie w Polsce szybciej niż rynek

Foto: Bloomberg

- Kolejny rok z rzędu Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki na wymagającym i mocno konkurencyjnym rynku. Potwierdza to słuszność obranej i konsekwentnie realizowanej strategii dla marek oraz innowacje produktowe wpisujące się w potrzeby konsumentów – komentuje Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska, trzeciej pod względem udziałów firmy piwowarskiej w Polsce.

W ubiegłym roku wartość i wielkość sprzedaży producenta m.in. Kasztelana, Okocimia i Harnasia zwiększyła się o 3,4 proc. W tym samym czasie wydatki Polaków na piwo zmalały o 0,6 proc. Jego sprzedaż liczona w litrach poszła w górę 0,8 proc. – podaje Carlsberg za firmą badawczą Nielsen.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama