Tesco może znów likwidować sklepy

Stawiające na cięcie cen dyskonty teraz promują oferty z wyższej półki. Tesco zmienia właśnie prezesa i strategię. Firmy handlowe będą się łączyć.

Aktualizacja: 31.03.2015 08:31 Publikacja: 30.03.2015 22:00

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek pr

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek premium.

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Transport
Z kupnem nowego auta są coraz większe problemy
Materiał Promocyjny
ŠKODA ENYAQ iV
Advertisement
Handel
Chleb drożeje i na razie to się nie zmieni
Handel
Tysiące sklepów to poczty. Rząd chce je zamknąć w niedziele
Transport
Taksówkarze niczym kurierzy. Szybkie dostawy podbijają rynek
Materiał Promocyjny
Czy naprawdę istnieją konta za 0 zł?
Nieruchomości mieszkaniowe
Warszawska zapaść mieszkaniowa
Handel
Rzeź małych sklepów. Polacy wolą dyskonty. Inflacja nie pomaga