Tam też sektor e-commerce jest najbardziej zaawansowany. Jak podał koreański urząd statystyczny, w 2014 r. właśnie wartość transakcji online pierwszy raz w historii przewyższyła wartość transakcji dokonywanych w realu. Sprzedaż tradycyjna w tym okresie osiągnęła poziom 46,64 bln wonów, a ta internetowa – 46,9 bln wonów.
Dynamika zakupów online w Korei jest imponująca. Tylko w ostatnim kwartale ubiegłego roku skoczyła ona, względem IV kwartału 2013 r., o jedną piątą. W całym 2014 r. wartość transakcji dokonywanych wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych wzrosła aż o 125 proc. (z poziomu 6,5 do niemal 14,9 bln wonów).
Koreańczycy najchętniej online kupują wycieczki i dokonują rezerwacji. W tym segmencie popyt na usługi skoczył o prawie jedną trzecią. O jedną czwartą wzrosła także e-sprzedaż kosmetyków. Dużą popularnością cieszą się także internetowe sklepy z AGD i elektroniką (wzrosty po 20 proc.).