Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 03.05.2015 22:00 Publikacja: 03.05.2015 22:00
Cloud Technologies chce połączyć potencjał rynków gier mobilnych i Big Data.
Foto: Bloomberg
Firma Cloud Technologies, specjalizująca się w analizie dużych zbiorów danych (Big Data) wykorzystywanych w reklamie internetowej (stworzona przez nią platforma monitoruje zachowanie internautów, a zgromadzone dane, po „obróbce" udostępnia reklamodawcom), dywersyfikuje źródła przychodów.
Spółka wypuściła na rynek pierwszą grę na urządzenie mobilne „Bouncing Ball". W ciągu trzech tygodni od premiery zanotowała 3,5 mln pobrań w wersji na urządzenia z systemem iOS. – Cykl życia gier mobilnych to średnio trzy miesiące. Dlatego nie spoczywamy na laurach. Nasz zespół pracuje nad kilkoma kolejnymi tytułami – oznajmia Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies. Kierowana przez niego spółka zarabia na reklamach wyświetlanych graczom w trakcie rozgrywki. Można je wyłączyć, uiszczając drobną opłatę.
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas