Gracze na urządzenia mobilne są cenni dla reklamodawców

Cloud Technologies chce wykorzystać potencjał i synergie rynków gier mobilnych i analizy dużych zbiorów danych (Big Data).

Publikacja: 03.05.2015 22:00

Cloud Technologies chce połączyć potencjał rynków gier mobilnych i Big Data.

Cloud Technologies chce połączyć potencjał rynków gier mobilnych i Big Data.

Foto: Bloomberg

Firma Cloud Technologies, specjalizująca się w analizie dużych zbiorów danych (Big Data) wykorzystywanych w reklamie internetowej (stworzona przez nią platforma monitoruje zachowanie internautów, a zgromadzone dane, po „obróbce" udostępnia reklamodawcom), dywersyfikuje źródła przychodów.

Spółka wypuściła na rynek pierwszą grę na urządzenie mobilne „Bouncing Ball". W ciągu trzech tygodni od premiery zanotowała 3,5 mln pobrań w wersji na urządzenia z systemem iOS. – Cykl życia gier mobilnych to średnio trzy miesiące. Dlatego nie spoczywamy na laurach. Nasz zespół pracuje nad kilkoma kolejnymi tytułami – oznajmia Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies. Kierowana przez niego spółka zarabia na reklamach wyświetlanych graczom w trakcie rozgrywki. Można je wyłączyć, uiszczając drobną opłatę.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca