Coccodrillo zwiększa sprzedaż

Spółka CDRL, właściciel odzieżowej marki dziecięcej Coccodrillo, miał bardzo udany czerwiec w polskich sklepach, zarówno stacjonarnych jak i internetowym.

Publikacja: 02.07.2015 12:03

Coccodrillo zwiększa sprzedaż

Foto: materiały prasowe

W czerwcu przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 34 proc. rok do roku, do 9,72 mln zł. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły dokładnie o jedną piątą, do 56,6 mln zł.

W maju wielkopolska spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Chociaż wciąż trwają prace optymalizacyjne serwisu, to już przełożyło się na dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce. Na polskim rynku wyniosły one w czerwcu 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Narastająco od początku roku e-sklep przyniósł firmie 2,63 mln zł obrotów, o 4 proc. więcej niż rok temu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca