Reklama

Poczta Polska rośnie przed debiutem

Firma dostarcza o jedną piątą paczek i przesyłek kurierskich więcej niż rok temu.

Aktualizacja: 28.07.2015 07:38 Publikacja: 27.07.2015 22:00

Tracąc rynek listów, państwowa Poczta Polska coraz mocniej angażuje się w inne segmenty rynku.

Tracąc rynek listów, państwowa Poczta Polska coraz mocniej angażuje się w inne segmenty rynku.

Foto: Fotorzepa/Filip Frydrykiewicz

Tracąc rynek listów, państwowa Poczta Polska coraz mocniej angażuje się w inne segmenty rynku. Właśnie pochwaliła się rekordem liczby obsługiwanych paczek. – W pierwszym półroczu odnotowaliśmy 20-proc. wzrost wolumenu sprzedaży usług paczkowych i kurierskich. Dla porównania, dynamika całego rynku wyniosła tylko 7 proc. – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej. – Jednocześnie zwiększyliśmy wolumen usług kurierskich o ponad 50 proc., a usług dla e-commerce o 30 proc. W tym samym czasie rynek urósł odpowiednio o 7–8 i 15 proc. – mówi Wojtas.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama