Reklama
Rozwiń

Poczta Polska rośnie przed debiutem

Firma dostarcza o jedną piątą paczek i przesyłek kurierskich więcej niż rok temu.

Aktualizacja: 28.07.2015 07:38 Publikacja: 27.07.2015 22:00

Tracąc rynek listów, państwowa Poczta Polska coraz mocniej angażuje się w inne segmenty rynku.

Tracąc rynek listów, państwowa Poczta Polska coraz mocniej angażuje się w inne segmenty rynku.

Foto: Fotorzepa/Filip Frydrykiewicz

Tracąc rynek listów, państwowa Poczta Polska coraz mocniej angażuje się w inne segmenty rynku. Właśnie pochwaliła się rekordem liczby obsługiwanych paczek. – W pierwszym półroczu odnotowaliśmy 20-proc. wzrost wolumenu sprzedaży usług paczkowych i kurierskich. Dla porównania, dynamika całego rynku wyniosła tylko 7 proc. – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej. – Jednocześnie zwiększyliśmy wolumen usług kurierskich o ponad 50 proc., a usług dla e-commerce o 30 proc. W tym samym czasie rynek urósł odpowiednio o 7–8 i 15 proc. – mówi Wojtas.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Wodowanie pierwszego okrętu rozpoznania „Delfin”
Biznes
Trump popiera zwiększenie presji na Rosję. Umowa UE-Ukraina i Orlen
Materiał Partnera
Transformacja energetyczna dla przedsiębiorstw na wyciągnięcie ręki
Biznes
UKE: Rynek telekomunikacyjny wyhamował. Rachunki w górę
Biznes
Roman Abramowicz sprzedał swój biznes Amerykanom. Od ręki dostanie 50 mln dolarów