Reklama

Jaguar odgryza się konkurentom

Jaguar zamierza w przyszłym roku podwoić sprzedaż marki w Polsce do 600 sztuk.

Aktualizacja: 14.10.2015 18:55 Publikacja: 14.10.2015 18:36

Najnowszy Jaguar XF wykonany jest w znacznej części z aluminium. Model mierzy 5 m długości i waży co

Najnowszy Jaguar XF wykonany jest w znacznej części z aluminium. Model mierzy 5 m długości i waży co najmniej 1545 kg.

Foto: spółka

Dyrektor Jaguara w Polsce Arkadiusz Miętkiewicz planuje osiągnąć wzrost dzięki nowym modelom: kompaktowemu XE, o oczko większemu XF oraz suvowi F-Pace. Kompakt wszedł do sprzedaży w czerwcu tego roku, XF właśnie wjeżdża do salonów, a F-Pace znajdzie się w ofercie w kwietniu.

Miętkiewicz przypuszcza, że najnowszy XF znajdzie w 2016 roku 150 nabywców. – Mamy nowe, 2-litrowe diesle i to zapewne będzie najpopularniejszy silnik. Ceny będą atrakcyjne, bo unikamy płacenia najwyższej stawki akcyzy – obiecuje Miętkiewicz. Poprzedni XF miał diesla o pojemności 2,2 litra, a więc podlegał akcyzie w wysokości 18,6 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama