Reklama

Małe i średnie firmy zawalczą o klientów

Większość przedsiębiorców z sektora MŚP jako główne zadanie na najbliższy rok wskazuje zdobycie nowych odbiorców.

Publikacja: 16.11.2015 21:00

Małe i średnie firmy zawalczą o klientów

Foto: Bloomberg

Co trzecia z mikro-, małych i średnich firm oczekuje w przyszłym roku poprawy swojej sytuacji – wynika z badania Diners Club, które we wrześniu br. objęło 500 menedżerów i właścicieli z sektora MŚP. Wielu z nich zamierza przyczynić się do tej poprawy poprzez działania na korzyść klientów.

Aż 61 proc. przedstawicieli MŚP zamierza w nadchodzącym roku skoncentrować się na zdobywaniu nowych kontrahentów. Najczęściej takie plany deklarują mikro- (71 proc.) i małe firmy. Te drugie częściej chcą się skupiać na staraniach o utrzymanie klientów, których już mają.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama