Aktualizacja: 12.12.2015 13:03 Publikacja: 12.12.2015 13:03
Motoryzacja W listopadzie VW traci, Audi zyskuje Volkswagen odczuwa skutki skandalu z emisjami, główna marka zmniejsza sprzedaż. Audi wypada lepiej, choć ustępuje rywalom
Sprzedaż samochodów marki Volskwagen zmalała w listopadzie w Europie o 2,4 proc. do 496 100 głównie z powodu zapaści w Rosji (-31,8 proc.) i Brazylii (-51,4). „Łączna sprzedaż była o 4,5 proc. mniejsza niż rok temu. Biorąc pod uwagę trudną obecnie sytuację marki nie spodziewam się nadrobienia tego w najbliższych dniach" — oświadczył w komunikacie szef pionu sprzedaży tej marki, Jürgen Stackmann.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas