Apple Pay mierzy w Azję i Europę

System płatności zbliżeniowej Apple Pay nie okazał się w USA wielkim hitem, ale nie zniechęciło to Apple do poszukiwania nowych rynków. W 2016 roku usługa ma być dostępna w niektórych krajach Azji i Europy.

Publikacja: 28.12.2015 16:04

Apple Pay mierzy w Azję i Europę

Foto: Bloomberg

Mimo że dyrektor Apple Tim Cook rozgłaszał w styczniu, że rok 2015 będzie "rokiem Apple Pay", usługa nie zyskała w USA na popularności. Za taki stan rzeczy analitycy winią zarówno brak odpowiedniej promocji, jak i ograniczoną liczbę sieci handlowych posiadających terminale przystosowane do transakcji za pośrednictwem smartfonów. Dodatkowo serwis zbliżeniowy jest dostępny jedynie za pośrednictwem urządzeń Apple najnowszej generacji – od iPhone'ów 6 w górę.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca