Aktualizacja: 16.03.2016 09:03 Publikacja: 16.03.2016 09:03
Foto: Bloomberg
Bawarski koncern zachował również pozycję lidera w rankingu producentów samochodów segmentu premium.
BMW sprzedał w 2015 roku 1,91 mln samochodów, o 5,2 proc. więcej, niż rok wcześniej. I był to 11 kolejny krok, kiedy Bawarczycy zajmowali I miejsce. - Osiągnęliśmy wszystkie cele postawione rok temu - mówił zadowolony prezes BMW, Harald Krueger. Plany na przyszłość? Jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż. Tylko akcjonariusze są rozczarowani, bo otrzymają po 3,20 euro za każdą akcję zwykłą i po 3,22 euro za uprzywilejowaną.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas