Nowe problemy dotyczą systemów hydraulicznych w niektórych samolotach, bo wzrasta ich temperatura, co może być dodatkowym utrudnieniem w gorącym klimacie, ponadto pojawił się większy hałas podczas kołowania na płycie lotniska.
Osoby często latające przywykły do dźwięku przypominającego szczekanie psa, wydobywającego się spod kabiny niektórych samolotów Airbusa przed startem. Dźwięk ten pochodzi z pompy mającej utrzymać równe ciśnienie w niezależnych systemach hydraulicznych nawet gdy jeden z silników zasilających jest wyłączony.
Jest to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa mające zapewnić dostateczne ciśnienie hydrauliczne potrzebne do szybkiego wciągnięcia podwozia, gdyby jeden z silników nie zadziałał przy starcie, aby zmniejszyć tarcie i opór powietrza i pozwolić pilotom na spokojne manewry.
Dźwięk ten jest szczególnie słyszalny, gdy samolot kołuje na jednym silniku, co robi wiele linii dla oszczędzania paliwa. W niektórych nowych A320neo jest on jeszcze bardziej zauważalny i może nawet zaniepokoić nieświadomych pasażerów. Osoba związana tanią indyjską linią IndiGo stwierdziła, że ten dźwięk nie jest problemem i linia nadal odbiera te samoloty.
Silniki z usterkami