Reklama

Polskie marki własne coraz silniejsze

Na terenie Targów Kielce zakończyła się III Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych Future Private Labels.

Publikacja: 16.06.2016 22:00

Targi w Kielcach pokazały, że polskie marki własne odgrywają na rynku coraz ważniejszą rolę

Targi w Kielcach pokazały, że polskie marki własne odgrywają na rynku coraz ważniejszą rolę

Foto: materiały prasowe

Dwudniowe wydarzenie było pierwszym w Polsce, które połączyło targi producentów marek własnych, konferencję z ekspertami branży z kraju i zagranicy oraz warsztaty i konkurs opakowań sektora private labels. Swoje produkty – od kosmetyków i artykułów higienicznych przez chemię gospodarczą po żywność – pokazały 83 firmy m.in. z Niemiec, Włoch, Węgier, Czech, Grecji, Litwy, Białorusi i Ukrainy oraz Polski. W porównaniu z poprzednimi edycjami targów tegoroczna wystawa była większa. Wśród obecnych na niej sieci były m.in. Biedronka, Lidl, Tesco, Piotr i Paweł, Superpharm i Krakowski Kredens.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama