Polskie marki własne coraz silniejsze

Na terenie Targów Kielce zakończyła się III Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych Future Private Labels.

Publikacja: 16.06.2016 22:00

Targi w Kielcach pokazały, że polskie marki własne odgrywają na rynku coraz ważniejszą rolę

Targi w Kielcach pokazały, że polskie marki własne odgrywają na rynku coraz ważniejszą rolę

Foto: materiały prasowe

Dwudniowe wydarzenie było pierwszym w Polsce, które połączyło targi producentów marek własnych, konferencję z ekspertami branży z kraju i zagranicy oraz warsztaty i konkurs opakowań sektora private labels. Swoje produkty – od kosmetyków i artykułów higienicznych przez chemię gospodarczą po żywność – pokazały 83 firmy m.in. z Niemiec, Włoch, Węgier, Czech, Grecji, Litwy, Białorusi i Ukrainy oraz Polski. W porównaniu z poprzednimi edycjami targów tegoroczna wystawa była większa. Wśród obecnych na niej sieci były m.in. Biedronka, Lidl, Tesco, Piotr i Paweł, Superpharm i Krakowski Kredens.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa