Reklama

Przyszłość Volkswagena zależy od umowy ze związkami

Zdolność Volkswagena do uzgodnienia ze związkami zawodowymi planu dużego cięcia kosztów pozwoli stwierdzić, czy niemiecka grupa wyjdzie cało ze skandalu z emisjami spalin.

Aktualizacja: 18.09.2016 15:12 Publikacja: 18.09.2016 14:41

Przyszłość Volkswagena zależy od umowy ze związkami

Foto: Pixabay

W rok po ujawnieniu skandalu Volkswagen musi opublikować wyniki śledztwa, kto był odpowiedzialny za manipulacje z emisjami spalin silników Diesla. Grupa osiągnęła z władzami USA porozumienie o zapłaceniu 15 mld dolarów, opracowała sposób naprawy 11 mln pojazdów na świecie, co pozwoliło jej akcjom odzyskać niemal połowę strat, jakie poniosły natychmiast po ujawnieniu skandalu.

Analitycy i inwestorzy uważają jednak, że kluczem do dalszej poprawy i odrodzenia grupy jest jej zdolność rozwiązania problemu, który istniał przed aferą z emisjami, ale który nabrał bardziej pilnego charakteru z jej powodu. To wysoki koszt funkcjonowania niemieckich fabryk.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama