Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
Aktualizacja: 25.09.2016 16:10 Publikacja: 25.09.2016 16:10
Foto: materiały producenta
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
Rozrywka dla dzieci ma różne oblicza.
Elon Musk, właściciel Tesli, ostrzega przed trudnymi kwartałami. Sprzedaż spada, a konkurencja jest coraz większa.
PGE w nowej strategii podkreśla rolę ciepłownictwa, które postrzegane jest jako ważne wsparcie dla krajowej ener...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju pr...
Jaka jest sytuacja w sporze o sukcesję w grupie Zygmunta Solorza po dymisjach w Cyfrowym Polsacie? Prawnicy mili...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas