Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
Aktualizacja: 25.09.2016 16:10 Publikacja: 25.09.2016 16:10
Foto: materiały producenta
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
Prezydent Stanów Zjednoczonych powiększył majątek do poziomu kilkakrotnie większego niż w czasie swojej kariery...
Polskie firmy alarmują o braku rąk do pracy, Francja żąda ukarania Shein, a Donald Trump w rok potroił swój mają...
Koncern Coca-Cola ponownie zarejestrował swoje kluczowe znaki towarowe w Rosji. W ślady Amerykanów poszły inne z...
Rada Ministrów półtora tygodnia temu przyjęła projekt ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa, ale niespo...
Wiele uwagi przywiązuje się obecnie do innowacji, nie tylko technologicznych, które przynoszą nowe funkcjonalności, ale i takich, których oryginalność polega na unikatowym wzornictwie. Stąd liczba zgłaszanych patentów i zastrzeganych wzorów wciąż rośnie. By ułatwić sprawy urzędowe i zapewnić lepszą organizację pracy urzędów, część spraw będzie można załatwiać on-line
Amerykański gigant technologiczny Google planuje przedstawić w przyszłym tygodniu największy w swojej historii p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas