Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
Aktualizacja: 25.09.2016 16:10 Publikacja: 25.09.2016 16:10
Foto: materiały producenta
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Akcja dotyczy 76 krajów świata i modeli wyprodukowanych w latach 2009-13, najwięcej w USA, bo 592 tys. sprzedanych aut i w Japonii - ok.107 tys. - podał rzecznik firmy matki.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas