Aktualizacja: 26.09.2016 19:58 Publikacja: 26.09.2016 19:58
Foto: spółka
Okulary firmowane przez Snapchat dostępne są w cenie 130 dol. Podobnie jak świętej pamięci Google Glass umożliwiają nagranie do 10 sekund wideo. Są jednak od nich dużo tańsze – na początku produkt Google'a kosztował 1500 dol.
Niestety nie jest to produkt dla każdego. Okulary mają zostać wypuszczone w limitowanej serii. Choć na razie firma nie zdradza, ile dokładnie ma zostać ich wyprodukowanych. Oznacza to, że okulary nie powtórzą sukcesu aplikacji Snapchat, która ma już 100 mln użytkowników na całym świecie.
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas