Okulary od Snapchata

Spółka stojąca za jedną z najbardziej popularnych aplikacji społecznościowych na świecie Snap Inc. wypuścił na rynek pierwszy swój fizyczny produkt – okulary, wzorujące się na rozwiązaniu Google'a.

Publikacja: 26.09.2016 19:58

Okulary od Snapchata

Foto: spółka

Okulary firmowane przez Snapchat dostępne są w cenie 130 dol. Podobnie jak świętej pamięci Google Glass umożliwiają nagranie do 10 sekund wideo. Są jednak od nich dużo tańsze – na początku produkt Google'a kosztował 1500 dol.

Niestety nie jest to produkt dla każdego. Okulary mają zostać wypuszczone w limitowanej serii. Choć na razie firma nie zdradza, ile dokładnie ma zostać ich wyprodukowanych. Oznacza to, że okulary nie powtórzą sukcesu aplikacji Snapchat, która ma już 100 mln użytkowników na całym świecie.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona
Biznes
Cyfrowy Polsat w I kw. 2025: rachunki rosły wolniej. Telewizja rozkwitła
Biznes
Dług publiczny bije rekordy. Rosja kusi Trumpa surowcami krytycznymi
Biznes
Cyfrowa ochrona dziurawa jak sito. Gdzie jest najgorzej?
Biznes
Zygmunt Solorz przegrywa ze swoimi dziećmi. Chodzi o majątek. Co to oznacza?