Okulary od Snapchata

Spółka stojąca za jedną z najbardziej popularnych aplikacji społecznościowych na świecie Snap Inc. wypuścił na rynek pierwszy swój fizyczny produkt – okulary, wzorujące się na rozwiązaniu Google'a.

Publikacja: 26.09.2016 19:58

Okulary od Snapchata

Foto: spółka

Okulary firmowane przez Snapchat dostępne są w cenie 130 dol. Podobnie jak świętej pamięci Google Glass umożliwiają nagranie do 10 sekund wideo. Są jednak od nich dużo tańsze – na początku produkt Google'a kosztował 1500 dol.

Niestety nie jest to produkt dla każdego. Okulary mają zostać wypuszczone w limitowanej serii. Choć na razie firma nie zdradza, ile dokładnie ma zostać ich wyprodukowanych. Oznacza to, że okulary nie powtórzą sukcesu aplikacji Snapchat, która ma już 100 mln użytkowników na całym świecie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Specjaliści IT znów w cenie – rynek pracy ożywia się