Reklama

Kruger & Matz chce powalczyć o rynek telewizorów i notebooków

Rodzima marka znana ze sprzedaży smartfonów chce teraz powalczyć o rynek telewizorów i notebooków.

Aktualizacja: 27.09.2016 21:30 Publikacja: 27.09.2016 19:53

Lechpol, rodzinna spółka z podwarszawskiego Garwolina, do której należy marka Kruger & Matz, mocno rozpycha się na rynku elektroniki użytkowej. Z początkiem września premierę miał Move 6, najnowszy smartfon polskiej firmy. Telefon, wyglądem zbliżony do jednego z flagowych aparatów Samsunga, okazał się hitem. Głównie za sprawą ceny – 359 zł. – Move 6 szybko został wyprzedany. Sukces to efekt tego, że przy produkcji korzystamy z tych samych elementów co wielkie koncerny, ale sprzedajemy tanio – wyjaśnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Michał Leszek, dyrektor w Lechpolu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Trump twierdzi, że szefowie GM i Forda podziękowali mu za cła na ciężarówki
Biznes
Deregulacja: już 65 postulatów jest w ustawach, Nawrocki podpisał 33 rozwiązania
Biznes
„Haniebne drewno.” Europa po cichu korzysta z wylesiania lasów na Borneo
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Trump i Putin bez spotkania, USA i Australia o metalach, Automitve w napięciu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama