Reklama
Rozwiń
Reklama

Kruger & Matz chce powalczyć o rynek telewizorów i notebooków

Rodzima marka znana ze sprzedaży smartfonów chce teraz powalczyć o rynek telewizorów i notebooków.

Aktualizacja: 27.09.2016 21:30 Publikacja: 27.09.2016 19:53

Lechpol, rodzinna spółka z podwarszawskiego Garwolina, do której należy marka Kruger & Matz, mocno rozpycha się na rynku elektroniki użytkowej. Z początkiem września premierę miał Move 6, najnowszy smartfon polskiej firmy. Telefon, wyglądem zbliżony do jednego z flagowych aparatów Samsunga, okazał się hitem. Głównie za sprawą ceny – 359 zł. – Move 6 szybko został wyprzedany. Sukces to efekt tego, że przy produkcji korzystamy z tych samych elementów co wielkie koncerny, ale sprzedajemy tanio – wyjaśnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Michał Leszek, dyrektor w Lechpolu.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polskie e-sklepy zarabiają na Ukrainie, aktywa Rosji i spór o cła UE-USA
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama