Reklama
Rozwiń
Reklama

Kruger & Matz chce powalczyć o rynek telewizorów i notebooków

Rodzima marka znana ze sprzedaży smartfonów chce teraz powalczyć o rynek telewizorów i notebooków.

Aktualizacja: 27.09.2016 21:30 Publikacja: 27.09.2016 19:53

Lechpol, rodzinna spółka z podwarszawskiego Garwolina, do której należy marka Kruger & Matz, mocno rozpycha się na rynku elektroniki użytkowej. Z początkiem września premierę miał Move 6, najnowszy smartfon polskiej firmy. Telefon, wyglądem zbliżony do jednego z flagowych aparatów Samsunga, okazał się hitem. Głównie za sprawą ceny – 359 zł. – Move 6 szybko został wyprzedany. Sukces to efekt tego, że przy produkcji korzystamy z tych samych elementów co wielkie koncerny, ale sprzedajemy tanio – wyjaśnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Michał Leszek, dyrektor w Lechpolu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama