Reklama

Kruger & Matz chce powalczyć o rynek telewizorów i notebooków

Rodzima marka znana ze sprzedaży smartfonów chce teraz powalczyć o rynek telewizorów i notebooków.

Aktualizacja: 27.09.2016 21:30 Publikacja: 27.09.2016 19:53

Foto: 123RF

Lechpol, rodzinna spółka z podwarszawskiego Garwolina, do której należy marka Kruger & Matz, mocno rozpycha się na rynku elektroniki użytkowej. Z początkiem września premierę miał Move 6, najnowszy smartfon polskiej firmy. Telefon, wyglądem zbliżony do jednego z flagowych aparatów Samsunga, okazał się hitem. Głównie za sprawą ceny – 359 zł. – Move 6 szybko został wyprzedany. Sukces to efekt tego, że przy produkcji korzystamy z tych samych elementów co wielkie koncerny, ale sprzedajemy tanio – wyjaśnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Michał Leszek, dyrektor w Lechpolu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Reklama
Reklama