Reklama
Rozwiń
Reklama

Ambitne plany Fiata

Fiat, który w Polsce sprzedał ponad 9,3 tys. aut w ub. roku, w bieżącym zamierza podwoić wynik.

Aktualizacja: 26.01.2017 10:09 Publikacja: 26.01.2017 09:54

Foto: MASSIMO TERAZZAN

Dyrektor handlowy Fiata w Polsce Marek Kisz uważa, że firma dokona tego dzięki kompaktowemu modelowi Tipo. – W 2016 roku znaleźliśmy klientów dla 3 tys. aut tego modelu, choć pierwotnie planowaliśmy sprzedać 2 tys. samochodów, z uwagi na ich małą dostępność. W tym roku poszerzymy ofertę modelu o hatchbacki i kombi – zauważa. W 2016 roku Fiat sprzedawał tylko Tipo sedan, rozchwytywanego w całej Europie. Turecka fabryka nie nadążała z dostawami i musiała redukować zamówienia z poszczególnych krajów. Fiat obiecuje, że w tym roku Polska otrzyma priorytet w dostawach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama