Objęty nim będzie zarząd oraz kluczowi pracownicy i współpracownicy spółki. Łączne przychody ze sprzedaży 11 bit studios w tym okresie mają sięgnąć 126,4 mln zł.
- Wyznaczając minimalne parametry finansowe na potrzeby Programu Motywacyjnego bazowaliśmy na oczekiwanych wynikach ze sprzedaży gry „Frostpunk” oraz kolejnego tytułu, nad którym pracuje nasz drugi zespół deweloperski. Braliśmy też pod uwagę zakładane wyniki ze sprzedaży gier, których będziemy wydawcą, a które tworzone będą przez zewnętrzne zespoły - tłumaczy Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios.
Program Motywacyjny, którego założenia zostały już pozytywnie zaopiniowane przez Radę Nadzorczą, musi jeszcze znaleźć akceptację akcjonariuszy na najbliższym WZA. Miechowski wyjaśnia, że chodzi o to, by kluczowi pracownicy związali się ze spółką na trwałe a dzięki Programowi mogli partycypować w jej wzroście. W ramach Programu jego beneficjenci będą mogli objąć łącznie do 100 tys. warrantów subskrypcyjnych zamiennych na taką samą ilość akcji nowej emisji.
Obecnie kapitał zakładowy 11 bit dzieli się na blisko 2,22 mln papierów. Cena konwersji warrantów będzie oparta na średnim kursie giełdowym akcji spółki w III i IV kwartale ub. r., pomniejszonym o 10-proc. dyskonto.
11 bit studios S.A. działa na rynku gier od 2010 r. Jego flagowy tytuł to „This War of Mine”. Po trzech kwartałach 2016 r. grupa miała ponad 17,5 mln zł przychodów i 7,46 mln zł zysku netto.