Aktualizacja: 16.02.2017 21:04 Publikacja: 16.02.2017 20:56
Foto: Bloomberg
Mary Barra, prezes General Motors Company
Foto: AFP
Sergio Marchionne, dyrektor generalny Fiat Chrysler Automobiles
Foto: AFP
Taka fuzja stworzyłaby największy na świecie koncern motoryzacyjny. GM pod rękę z Chevroletem mógłby też wrócić na europejskie rynki. Tyle że ta marka nie byłaby już lokowana w najtańszym segmencie, więc nie zagrażałaby Fiatowi.
To wszystko jednak spekulacje, bo prezes GM Mary Barra, delikatnie mówiąc, nie darzy sympatią charyzmatycznego dyrektora generalnego FCA Sergia Marchionne. Kanadyjczyk z włoskim temperamentem wiele razy od 2015 r. próbował dotrzeć do szefowej GM, ale za każdym razem słyszał, że nie mają o czym rozmawiać.
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas