Reklama

Rozpędzone paczki

O jedną piątą wzrosła w ubiegłym roku sprzedaż usług kurierskich Poczty. Firma poinformowała też, że jej segment paczek dla biznesu wzrósł w tym czasie o 17 proc.

Publikacja: 22.02.2017 18:57

Rozpędzone paczki

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

W ubiegłym roku Poczta Polska podpisała porozumienie o strategicznej współpracy w skali globalnej z chińskim gigantem kurierskim STO Express, który wysyła ponad 14 mld przesyłek rocznie. Zawarła również strategiczne porozumienie ze spółką Ruch, zwiększając docelowo sieć punktów odbioru do prawie 7 tys. W efekcie jej sieć click & collect (zamów online i odbierz w punkcie) jest dziś największą tego typu w kraju. Firma chwali się, że sprzedaż usług z opcją odbioru w punkcie wzrosła w skali roku o dwie trzecie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Reklama
Reklama