Motorola w nowej odsłonie

Chińska firma Lenovo, właściciel Motorola Mobility, ogłosiła światową premierę nowej generacji smartfonów Moto G. Przed stworzeniem serii G5 koncern przeprowadził ankietę Global Mobile Value Index, pytając o najbardziej pożądane cechy komórek.

Aktualizacja: 27.02.2017 12:07 Publikacja: 27.02.2017 11:15

Foto: materiały prasowe

12 tys. respondentów z dziewięciu krajów wskazało jako kluczową cechę trwałą baterię, profesjonalny aparat oraz ekran o wysokiej rozdzielczości i jakości. Badani stwierdzili, że są gotowi zainwestować więcej, by dostać w zamian to, czego najbardziej potrzebują: 76 proc. zapowiedziało, że dopłaci do telefonu z wytrzymałym akumulatorem, zaś 66 proc. do lepszego aparatu.

Lenovo chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników wypuścił właśnie na rynek modele Moto G5 i Moto G5 Plus. Piąta seria Moto G zostały zamknięte w stylowej, metalowej obudowie, w kolorach Lunar Gray i Fine Gold, wyposażona została w wydajne baterie o pojemności 2800 mAh (można korzystać ze smartfona przez cały dzień bez potrzeby ładowania urządzenia) oraz szybką ładowarkę 10 W, która znajduje się w zestawie z telefonem. W przypadku Moto G Plus akumulator ma pojemność 3000 mAh, a dzięki technologii TurboPower ładuje się błyskawicznie - po zaledwie 15 minutach ładowania smartfon może działać nawet przez kolejne sześć godzin.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni