W ubiegłym roku z polskich salonów wyjechało według danych 416 tys. aut, z czego ponad dwie trzecie, czyli 281,7 tys., zostało nabyte przez klientów instytucjonalnych. W badaniu przeprowadzonym przez Instytut Keralla na zlecenie Carefleet S.A. przedstawiciele małego biznesu wypowiedzieli się, czym powinien charakteryzować się idealny samochód dla firm z sektora MSP - informuje gazeta.
Okazuje się, że dla blisko połowy (46 proc.) ankietowanych najważniejszą cechą samochodu służbowego jest niski koszt jego eksploatacji, nieco mniej (43 proc.) zwraca uwagę na preferencyjne warunki zakupu, a dla 29 proc. respondentów kluczowe jest dotychczasowe pozytywne doświadczenie z daną marką aut - czytamy w artykule.
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas