Reklama

Salon w cieniu sprzedaży Opla

Przejęcie niemieckiej marki przez francuską PSA spowoduje, że podczas rozpoczynającego się 6 marca Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie sprawy korporacyjne przyćmią premiery nowych aut.

Aktualizacja: 05.03.2017 20:52 Publikacja: 05.03.2017 20:33

Mitsubishi japońska marka, która weszła do aliansu Renault Nissan będzie się specjalizować w tym, w czym dotychczas była najsilniejsza – w SUV-ach.

Foto: materiały prasowe

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Biznes
Inwestorzy rozkręcają się nad Wisłą. Jest nowy rekord
Biznes
ChatGPT wchodzi w e-handel. Analityk przewiduje: udział Allegro może słabnąć
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Deregulacja: UKE chce zdjąć ostatnie obowiązki Orange Polska na rynku internetu
Reklama
Reklama