Salon w cieniu sprzedaży Opla

Przejęcie niemieckiej marki przez francuską PSA spowoduje, że podczas rozpoczynającego się 6 marca Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie sprawy korporacyjne przyćmią premiery nowych aut.

Aktualizacja: 05.03.2017 20:52 Publikacja: 05.03.2017 20:33

Mitsubishi japońska marka, która weszła do aliansu Renault Nissan będzie się specjalizować w tym, w czym dotychczas była najsilniejsza – w SUV-ach.

Foto: materiały prasowe

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca