Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa strategia i nowi partnerzy Renaulta

Renault przedstawi za kilka miesięcy nową strategię, aby skorygować luki w obecnej, które zaciążyły na obrotach w III kwartale i zmusiły do obniżenia rocznych założeń

Publikacja: 26.10.2019 12:14

Nowa strategia i nowi partnerzy Renaulta

Foto: Bloomberg

Francuska grupa szukająca nowych partnerów przemysłowych, aby zrównoważyć spadek sprzedaży u Nissana i Daimlera przystąpiła do całkowitej zmiany ambitnego planu „Drive the future" uruchomionego pod koniec 2017 r. przez Carlosa Ghosna, w czasie, gdy Renault osiągał rekordowe wyniki w sojuszu z Nissanem i Mitsubishi. Dwa lat później okazało się, że tamta strategia poniosła fiasko.

Nissan osłabiony polityką dużych rabatów w Stanach, aby zwiększać tam sprzedaż obniżył na początku roku prognozę rocznych wyników, teraz zamierza sprzedać dwie fabryki w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Renault zrobił to samo tydzień temu na skutek pogorszenia się sytuacji na jego rynkach i zmniejszenia sprzedaży przez partnerów — stwierdził Reuter.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosły po publikacji raportu
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama