Porsche: nie tylko auta, też usługi

Porsche zainwestuje kilkaset milionów euro w usługi cyfrowe, by osiągać przychody, które pokryją spodziewany spadek sprzedaży aut.

Aktualizacja: 20.03.2017 08:22 Publikacja: 20.03.2017 07:52

Porsche: nie tylko auta, też usługi

Foto: Bloomberg

Rosnący popyt na wspólne korzystanie z samochodów i rezerwowanie transportu aplikacjami w smartfonach spowoduje, że tymczasowe korzystanie z samochodów także marki Porsche stanie się w ciągu 7-10 lat równie wygodne, jak ich posiadanie, a to może zmniejszyć sprzedaż nowych — stwierdził dyrektor finansowy Lutz Meschke. — Aby wyrównać ten spadek nie mamy innego wyboru jak rozwijać nowe modele biznesu w świecie cyfrowym, aby w dalszym ciągu rosnąć — stwierdził na konferencji wynikowej.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku