Reklama

Porsche: nie tylko auta, też usługi

Porsche zainwestuje kilkaset milionów euro w usługi cyfrowe, by osiągać przychody, które pokryją spodziewany spadek sprzedaży aut.

Aktualizacja: 20.03.2017 08:22 Publikacja: 20.03.2017 07:52

Porsche: nie tylko auta, też usługi

Foto: Bloomberg

Rosnący popyt na wspólne korzystanie z samochodów i rezerwowanie transportu aplikacjami w smartfonach spowoduje, że tymczasowe korzystanie z samochodów także marki Porsche stanie się w ciągu 7-10 lat równie wygodne, jak ich posiadanie, a to może zmniejszyć sprzedaż nowych — stwierdził dyrektor finansowy Lutz Meschke. — Aby wyrównać ten spadek nie mamy innego wyboru jak rozwijać nowe modele biznesu w świecie cyfrowym, aby w dalszym ciągu rosnąć — stwierdził na konferencji wynikowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Biznes
Inwestorzy rozkręcają się nad Wisłą. Jest nowy rekord
Biznes
ChatGPT wchodzi w e-handel. Analityk przewiduje: udział Allegro może słabnąć
Biznes
Deregulacja: UKE chce zdjąć ostatnie obowiązki Orange Polska na rynku internetu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Budżet UE na 2 bln euro, Rosja atakuje polską fabrykę, IATA krytykuje Brukselę
Reklama
Reklama