Reklama
Rozwiń
Reklama

Porsche: nie tylko auta, też usługi

Porsche zainwestuje kilkaset milionów euro w usługi cyfrowe, by osiągać przychody, które pokryją spodziewany spadek sprzedaży aut.

Aktualizacja: 20.03.2017 08:22 Publikacja: 20.03.2017 07:52

Porsche: nie tylko auta, też usługi

Foto: Bloomberg

Rosnący popyt na wspólne korzystanie z samochodów i rezerwowanie transportu aplikacjami w smartfonach spowoduje, że tymczasowe korzystanie z samochodów także marki Porsche stanie się w ciągu 7-10 lat równie wygodne, jak ich posiadanie, a to może zmniejszyć sprzedaż nowych — stwierdził dyrektor finansowy Lutz Meschke. — Aby wyrównać ten spadek nie mamy innego wyboru jak rozwijać nowe modele biznesu w świecie cyfrowym, aby w dalszym ciągu rosnąć — stwierdził na konferencji wynikowej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama